Saturday, June 16, 2018

More Fan Art! Blog Name Change - もっとファンアート! サークル名の変更


Another excellent rendition, this time the alpha Moon Wolf enjoys himself while the pack stands guard (and wait for their turn). I love it!

In other news, due to unforeseen consequences I had make a small change to the circle's name. This change is now applied to all platforms and channels, altough the google search takes a week or so until it updates the results regarding the blog.

The name changed from "Mega Bulging" to "Mega Blue Ball". I wish I could have kept the old name but it is not possible, so I tried to have the new name match in tone and meaning the old one, and I think it turned out well actually. The innuendo is still there and the logo and stuff too so in the end I'm satisfied. 

Also, this whole thing slowed down my work on the add-on a bit, but it keeps moving foward regardless. You can expect soon new posts about the progress on the next enemies soon, but from now on I'll only tease them so as to make it a surprise when you play it.

---


もう一つの優れたファンアート。 今回は、アルファムーンウルフがピクシーを喜んでいます。

他のニュースでは、サークルの名前を変更しました。 この変更は、私がコントロールできない理由により発生しました。この変更はすべてのプラットフォームとチャネルに適用されるようになりました。

名前は「Mega Bulging」から「Mega Blue Ball」に変更されました。 私は古い名前を保つことができればいいと思うが、それは不可能なので、新しい名前をトーンでマッチさせ、古いものを意味するようにして、それがうまくいったと思う。 私は最終結果に満足しています。

このプロセスはゲームのアドオンの作業を遅らせました。 でも今は普通の仕事を続けます。 まもなく開発の新しいアップデートを期待してください!

2 comments:

  1. 変更した名前はとてもいい名前だと思います!
    前よりちょっと可愛いイメージが付きましたね
    ファンアートを描いている方のGIFには毎回驚かされます
    いつまでも見ていられる素敵な動画ですね!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私は同意する、このファンアートはいつものように素晴らしいです!
      コメントを読むのが本当に楽しいです! 優しい言葉をありがとう!

      Delete