Thursday, June 28, 2018

Tentacle Teaser - 触手ティーザー


All the way through, the happy tentacle goes.

Hi everyone, sorry for the late update. My main HD failed this past week so I was forced to put development on hold.

Thankfully I had backups of all my projects, so I didn't lose any progress regarding the add-on for PPG.



But what I did lose was time since I had to go and buy a new HD, then try to salvage and copy important stuff from my old HD, reinstall the operating system, reinstall all the software that I use for development, set up my work environment all over again, etc. A huge hassle. So all combined these things took a good 4 or 5 "days" to fix.

That said, all of that is dealt and done with. And as you can see on the teaser above, I have completed the 4th enemy. This teaser is just a small part of it's ero animation, and I really liked how it turned out.


Lots of frames and multi-part animation. Let's just say that this character will enjoy Pixie's body very thoroughly.

All that is left now are the 2 bosses: bestiality and insect. While I already have a good idea for the design of the bestiality boss (and will start working on it right now), I'm still not decided on the insect boss. I have 3 different types that I'm considering at the moment, and will come to a definitive design when I finish the bestiality boss.

See you next time!

---


触手貫通, 幸せな触手が一生懸命に行きます。

皆さんこんにちは! 私は遅刻の更新をお詫び申し上げます。 私の主なハードドライブはこの1週間で失敗したので、私は開発を保留にしなければなりませんでした。

ありがたいことに私はすべてのプロジェクトのバックアップを取っていたので、PPGのアドオンに関する進歩は失われませんでした。

しかし、私は新しいハードドライブを購入したので、多くの時間を失った。 その後、古いHDから重要なものを回収してコピーし、オペレーティングシステムを再インストールし、開発に使用するすべてのソフトウェアを再インストールする必要がありました。 それはすべて大変な労力でした。 私の仕事が正常に戻るまでには4〜5日かかりました。

つまり、これらの問題はすべて解決されました。 上記のティーザーで見られるように、私は第4敵を完成させました。 このティーザーはエロアニメーションのほんの一部ですが、それがどのようになったのか本当にうれしいです。


このアニメーションには多くのフレームがあります。 このキャラクターはピクシーの体を非常に堪能できるでしょう。

今残っているのは2人のボスだけです。 私はすでに獣姦のボスのデザインのために良いアイデアを持っており、すぐにこのキャラクターに取り組み始めます。
私は昆虫のボスキャラクターのタイプを決定していない。 私は今考えている3つのタイプがあります。 私は最初の上司の作業を終えた後、最終的なデザインを決定します。

次回に会いましょう!

7 comments:

  1. I've got my fingers crossed for a horse as the beastiality boss, but I'm sure whatever it is will be great!

    I'm also pretty curious about the insect boss... Hoping for eggs of some kind, but that's just me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. All I can say is that you won't be disappointed!

      Delete
  2. Ooh, sorry to hear about your hard drive. Glad that nothing was lost. Backups are super helpful. The teaser teases pretty well, as I can't wait to see how the new additions will look in the game.

    As for the insect boss, I'm intrigued to see what you'll do for it. Cause an insect fetish seems a bit broad to me. Mostly cause I'm unsure what new things it brings to the table. I guess there's oviposition, but that itself is a fetish, so I'm just kinda confused there. I'm just kind of ranting now, so I'll just see what you do with it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can't wait to release the update too!

      About the insect fetish, I'd say the fetish is basically about the taboo of having monstrous insects like ants, bees, caterpillars, flies, spiders, wasps, etc lusting after and copulating with women. But there are definitelly some unique things one can create with it.

      Delete
    2. Oooh, I forgot about spiders. ... Now I'm kinda hoping for spiders, haha. Web binding is good stuff~

      Delete
  3. HDの故障は大変でしたね…
    復旧出来て何よりです!お帰りなさい!
    次々とトラブルが起きても帰ってくるあなたは素晴らしい!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 優しい言葉をありがとう!

      確かに、それは多くの問題でした。 しかし、私はすでに仕事に戻っていますので、すぐにもっと更新を期待してください!

      Delete