Friday, July 27, 2018

Interview on dlsite! - dlsiteへのインタビュー!


Hello everyone!

The english version of dlsite just published an interview with me!

It features for the month of July on their monthly indie creator interviews. If you are curious about why I began developing games or just want to know a bit more about myself as a creator, please check out the full interview on the link bellow:

Interview with Mega Blue Ball

Also I now have a twitter @LaekAugustus! I just started it, but please follow me there for more updates and some extra goodies as I figure this social media thing out!

Work on the CG's is going well, and I'll see if I can sneak a surprise regarding them! Thank you for your visit! This is all for now, so until next time!

---


みなさん、こんにちは!

dlsiteの英語版がちょうど私とのインタビューを公開しました!

ゲーム制作者インタビューの7月の月です。 なぜ私がゲームを開発し始めたのか不思議で、自分自身についてもう少し知りたいと思っている人は、下のリンク(英語)の完全なインタビューをチェックしてください。

Interview with Mega Blue Ball

今私はツイッターがあります! それは@LaekAugustusです! 私はちょうどそれを始めましたが、私はこのソーシャルメディアのものを使用することを学ぶように、より多くのアップデートといくつかの余分なおいしさのために私に従ってください!

日本のファンのサポートは非常に重要です! どうもありがとうございました!

余分なCGセットの作業はとてもうまくいっています! 訪問いただきありがとうございます! これは今のところだから、次回まで!

2 comments:

  1. インタビューが掲載されるとは素晴らしい!
    これでピクシーのゲームがもっと広まってくれることでしょう!
    このゲームはエロくて、面白いゲームですから
    ファンの一人として広まってくれるのはとても嬉しい事です!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございました! 日本のファンが私のゲームを楽しんでいることは私にはうれしいことです!

      Delete