Wednesday, December 19, 2018

Back to work! 仕事に戻る!


Work in Progress - Project Platformer

Hello again!

Sorry for the silence this past month. I had anticipated that I would be swamped with irl work close to the end of the year, but it ended up demanding more of my time than I expected.

Good news is, I'm finally back to resume work on the game! Also I'll continue to post regular dev updates on the blog, and I'll try to make at least 1 update per week.



Tomorrow I'll make another post going a bit into more detail about my plans and ideas for the game, as well as my goals in terms of release date of prototypes (alpha and beta builds) and the full game.

See you soon!

---


進行中の作業 - プロジェクトプラットフォーム

また会いましたね!

この1ヶ月前に沈黙して申し訳ありません。 私は、年末に近いirlの仕事に夢中になると予想していましたが、私の予想以上に時間がかかることになりました。

良いニュースは、私はついにゲームの仕事を再開している! また、私は引き続きブログに定期的なアップデートを投稿し、週に少なくとも1回は更新を試みます。

明日は、試合の計画とアイデア、プロトタイプのリリース日(アルファ版とベータ版)、フルゲームの目標についてもう少し詳しく説明します。

また近いうちにお会いしましょう!

No comments:

Post a Comment