Wednesday, May 30, 2018

Exotic Love - エキゾチックなダンサー


Work in progress of the futanari character's basic animations. The theme I choose for this character was some kind of hindu living statue. Also changed the colors a bit from the concept posted before.

Now to finish it up and implement into the game, then comes the ero animation.



---

フタナリのキャラクターの基本アニメーションのプレビュー
私がこのキャラクターのために選んだテーマは、ヒンズーの生きた像でした。
以前に投稿されたコンセプトから色を変えました。

私がそれを終えてゲームに取り入れたら、私はエロアニメーションを作ります。


5 comments: